Поширені запитання

  1. Що таке MClub?

    MClub - це клуб справжніх цінителів пива!

    MClub - це можливість для постійних відвідувачів магазинів «Море Пива» та МCraft зробити свої покупки більш вигідними і отримувати приємні подарунки на честь значущих подій.

  2. Як стати учасником клубу?

    Учасником MClub може стати кожен, кому виповнилося 18 років. Для цього необхідно у будь-якому магазині «Море Пива» або MCraft придбати бонусну картку (вартість картки 1 грн) і зареєструвати її.

  3. Як я можу зареєструвати картку?

    • на сайті morepiva.ua;
    • за номером гарячої лінії 0 800 30 20 50, повідомивши оператору необхідні для реєстрації дані.
  4. Чи можна зареєструвати на себе кілька карт?

    На один телефон / e-mail може бути зареєстрована тільки одна картка.

  5. Чи можна зареєструвати картку на домашній телефон?

    Для реєстрації картки обов'язково вказати номер саме мобільного телефону.

  6. Навіщо при реєстрації вказувати дату народження?

    Всі іменинники як привітання від мережі «Море Пива» і магазину MCraft у день народження та 6 днів після нього отримують бонуси у розмірі 10%, незалежно від поточного відсотка нарахування за їхньою карткою.

  7. Чи можна передавати картку друзям, родичам?

    Ні. У будь-який момент продавець може попросити документ, що підтверджує Вашу особу. І якщо картка буде зареєстрована на іншу людину, бонуси списуватися не будуть. Дане обмеження введене для того, щоб чужа людина не могла використовувати Ваші бонуси.

  8. Що таке бонуси?

    Бонуси - це умовні одиниці, які нараховуються на Вашу бонусну картку після здійснення покупок в магазинах «Море Пива» та MCraft. Надалі вони діють як віртуальні гроші, якими Ви можете оплачувати покупки в мережі. Бонуси не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.

  9. Скільки коштує 1 бонус?

    1 бонус дорівнює 1 гривні.

  10. Коли я можу почати використовувати бонуси?

    Бонуси доступні для списання вже наступного дня після здійснення покупки, за яку вони були нараховані. Для списання бонусів необхідно, щоб картка була зареєстрована.

  11. Коли бонуси не нараховуються?

    Бонуси не нараховуються на кришки,  подарункові купони / сертифікати.

    Бонуси не нараховуються, якщо перед оплатою покупки Ви не пред'явили бонусну картку продавцеві.

    Бонуси за чеком не нараховуються, якщо частина покупки оплачується раніше накопиченими бонусами. В одному чеку може бути або списання, або нарахування бонусів.

     

  12. Чи нараховуються бонуси на акційні позиції?

    За придбання акційних товарів бонуси нараховуються, однак списання в чеках, де присутні акційні позиції, заборонено.

  13. Як можна перевірити баланс бонусів?

    Баланс бонусів Ви завжди можете побачити у чеку, дізнатися у продавця або оператора безкоштовної цілодобової гарячої лінії 0 800 30 20 50.

  14. Чи можна нарахувати бонуси за чеком пізніше, якщо на момент покупки картка не пред'являлася?

    Бонуси за покупку нараховуються тільки в момент оплати. Для нарахування бонусів пред'явлення картки (її фото на телефоні, або електронної версії в додатку Приват24) є обов'язковою умовою.

  15. Чи можна оплатити покупку тільки бонусами?

    Бонусами Ви можете оплатити до 50% суми всієї покупки.

  16. Як швидко згорають бонуси?

    Бонуси можуть згоріти, якщо протягом 6 місяців по Вашій картці не було покупок. При цьому, за місяць Ви будете сповіщені про можливе згорання бонусів смс-повідомленням.

  17. Чому не списуються бонуси?

    Бонуси не списуються в тому випадку, якщо анкета реєстрації була заповнена не повністю, Ваша картка не зареєстрована або заблокована. Вирішити ці проблеми можна, зателефонувавши за номером гарячої лінії 0 800 30 20 50.

  18. Що відбувається з бонусами при поверненні товару?

    Якщо в чеку, який повертається, було нарахування бонусів, то вони анулюються. Якщо ж робилося списання, списані бонуси повертаються на рахунок.

  19. Що робити, якщо я втратив картку?

    Необхідно придбати нову картку, зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 30 20 50, повідомити оператору номер нової картки, і номер телефону, до якого була прикріплена загублена. Після перевірки даних всі накопичені раніше бонуси і відсоток нарахування перейдуть на нову картку. При цьому стартові 1.5 бонуси, які нараховуються на нові картки, нараховані не будуть.

  20. Чи можна картку «Море Пива» використовувати в MCraft або потрібно купувати картку MCraft?

    MCraft і «Море Пива» - магазини партнери. Тому можна використовувати картки «Море Пива» в MCraft і навпаки.

  21. Як нараховуються бонуси за карткою «Море Пива» в MCraft?

    • На асортимент, загальний для «Море Пива» і MCraft, в залежності від відсотка нарахування по вашій картці, Ви отримуєте від 2 до 5% вартості покупки у вигляді бонусів.
    • На асортимент, ексклюзивно представлений в MCraft, Ви отримуєте 2% від вартості покупки у вигляді бонусів.
  22. Як відмовитися від e-mail / смс-розсилок?

    Для відмови від розсилки необхідно зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 30 20 50 і повідомити номер Вашої картки.

  23. Що робити, якщо картка заблокована?

    Для розблокування картки зателефонуйте за номером гарячої лінії 0 800 30 20 50. Після перевірки Ваших даних і уточнення причин блокування наші оператори дадуть Вам зворотний зв'язок за результатом.

  24. Яку інформацію про бонуси можна отримати з чека?

    У графі «Нараховано бонусів» зазначено кількість бонусів, нарахованих за покупку по ДАНОМУ чеку, які стануть доступні для списання наступного дня.

    У графі «Доступно бонусів» зазначено кількість бонусів, доступних для списання на момент видачі чека. Інформація про доступні бонуси оновлюється один раз на добу. Бонуси, нараховані в день здійснення покупки, відобразяться у чеку в графі «Доступно бонусів» на наступний день.

    Загальний баланс бонусного рахунку в чеку не відображається.